tisdag 30 september 2008

Paraplylik 7


Datum: 29 september 2008
Plats: Haga Östergata

3 kommentarer:

  1. Haha, detta var ju underbart! En blogg om paraplylik. Kanske några av mina gamla avlagda ...? Välkommen in och läs.

    Visste inte att du bloggade igen!

    Kram, Lady Stalker
    (om du minns mig?)

    SvaraRadera
  2. Det är klart att jag kommer ihåg dig! Jag hade förresten precis upptäckt att du var tillbaka. Själv slutade jag egentligen aldrig blogga, men flyttade väl tämligen tyst och omärkligt.

    Om du tar med dig dina gamla paraplyer nästa gång du kommer till Göteborg, dumpar dem på en gata (vilket jag givetvis inte alls uppmuntrar), gärna i närheten av Haga, och talar om för mig var de ligger så lovar jag att de ska få vara med i min samling. :)

    SvaraRadera
  3. Haha, bra att du säger till! Hörru, du måste vara med i min tävling ...

    SvaraRadera